If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Е то е ясно, че като отвори термостата спъва загряването, въпроса е до каква степен е нормално. Все пак уж трябва да е измислено да достига 90 градуса дори и при по-ниски температури, да не говорим, че тепърва ще става по-студено.
Е то е ясно, че като отвори термостата спъва загряването, въпроса е до каква степен е нормално. Все пак уж трябва да е измислено да достига 90 градуса дори и при по-ниски температури, да не говорим, че тепърва ще става по-студено.
Ти май не четеш?
Италиянките заводско са с по ранен термостат! Ако искаш да стои като немските на 90 си купи 88 градусов
Мойта е от Германия има подгрев на антифриза и си държи около 85 градуса независимо от външната температура и скороста.
CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500
Да, това с подгрева на антифриза е добро решение, но мойта е от Италия и няма такива екстри. Пък и никъде не намерих да се продава подобно нещо - ако някой знае да се обади. А смяната на термостата е частично решение на проблема, тя пак ще загрява бавно, но поне ще стига 90 градуса доста по-бързо. Ще видим тази седмица как се държи на по-хладно и вероятно ще се насоча към смяна на термостат.
И аз днес реших да проверя свещите. Всичките - ИЗГОРЕЛИ ! Как пали това италианско инженерно постижение без тях? А проблема с загряването и аз го имам... почва да топли като вече трябва да слизам дали моята 145-ца има такава подгревна свещ в антифриза ?
Comment